1 Ocak 2014 Çarşamba

Yazı 6: Old Man Look at My Life (Flashback Yapıcı Şarkılar)


Yine bir gece vakti. Bilgisayarın başındayım. Tıpkı Isparta'daki gibi... 

Flash diskte sürekli bozulup beni deli eden bilgisayarımdan kalan müzikler var. Silinmişlerdir diye düşünmüştüm. Ama iyi ki kaydetmeyi akıl etmişim. Açtım Volkan Konak'ın Aşkın Beni Deleyledi şarkısını... Gurbet acısını anlatan ve o zamanlar sürekli dinlediğim şarkıydı. Okulun bitmesine son birkaç hafta vardı. Bitirme ödevini yetiştirme telaşı ve sınavlar yaklaşmış gibi... Sinir stres... Açardım bu şarkıyı. Nedense beni havaya sokardı. 

Arkadaş hava da çok güzel... İçim kıpır kıpır oluyor. Gecenin bir yarısı dışarı çıkasım geliyor. Ondan sonra başlıyorum arkadaşları aramaya... Çarşıya çıkmaya ikna ediyorum onları. Kulaklığımı takıp başlıyorum yürümeye onlarla buluşmaya... Sonra geziyoruz aklımıza neresi eserse... 
Gezi parkından dolayı ışıkları yanıp sönerdi biz yolda yürürken... Tencere sesleri her saat 11'i vurduğunda... Bunların verdiği heyecanla dersi unuturduk... 

Şarkılar nasıl hatırlattı arkadaş bunları bir bir... Bu kadar detayına kadar hatırlayacağım o an söylenseydi inanmazdım belki de. Ama gerçekten güzel günlerdi. 

Şarkılar o günleri aynı heyecanla yaşattı... İyi ki varsınız şarkılar... İyi ki varsın Volkan Konak... İyi ki varsın MFÖ... Ve diğerleri... İyi ki varsınız arkadaşlarım...

Sevgilerimle
Eşofmanlı Bilge
03:39

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder